گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فراخوان جذب و آموزش داوران کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد
پوستر فراخوان داوران سی و پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان رونمایی شد

فراخوان جذب و آموزش داوران کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد

 

 

 

 

به گزارش دریاکنار:

صدیقه چگونیان مسئول کمیته داوران سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان استان اصفهان اظهار کرد: پوستر فراخوان داوران سی و پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان در سایت http://portal.icff.ir بارگذاری شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این سایت، ثبت‌نام کنند.

 

او خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره کودکان و نوجوانان سنین ٨ تا 16ساله طی فرآیندی ثبت‌نام و در گروه‌های سنی مختلف تقسیم‌بندی خواهند شد.

 

چگونیان تصریح کرد: متقاضیان باید در آزمونی که از سوی ستاد اجرایی جشنواره برگزار می‌شود، شرکت کنند و پس از جذب در کارگروه‌های مشخص در کارگاه‌های آموزش داوری که برای آنها برنامه‌ریزی و تعیین شده، حضور یابند تا در نهایت، در سینماهای میزبان جشنواره، به داوری فیلم‌ها بپردازند.

 

مسوول کمیته داوران کودک و نوجوان این دوره جشنواره تاکید کرد: مهلت ثبت‌نام داوران در جشنواره تا هفدهم شهریورماه جاری است.

 

 

 

 

شناسه خبر : 10661
تاریخ : 1402/6/7 08:41:01
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/p3u3Bc
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #سی و پنجمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان #صدیقه چگونیان #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.