آخرین اخبار
فرماندار بوشهر از وضعیت اسکان مسافران در این شهرستان بازدید کرد
فرماندار شهرستان بوشهر به همراه معاونین شهردار و دیگر اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از وضعیت و شرایط اسکان مسافران در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر؛ صبح امروز در حاشیه بازدید از مراکز اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان گفت: به دلیل وجود جاذبه های طبیعی فراوان در شهر بوشهرو ساحل زیبا و دست آوردهای گردشگری تعداد زیادی از مسافران در این شهرستان اقامت پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و تمهیدات لازم به منظور پذیرایی از گردشگران از دوماه گذشته با تشکیل ستاد نوروزی در این شهرستان پیگیری شده است افزود: در همین رابطه نسبت به تجهیز مدارس برای اسکان مسافران در سطح شهر اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه احساس رضایت مندی و خاطرات خوش از استان موجب رونق گردشگری و نشان دادن چهره واقعی استان می شود افزود: در همین راستا امکانات بسیار مناسبی برای تسهیل اسکان میهمانان نوروزی در این شهرستان با همکاری دستگاه های ذیربط فراهم شده است و هیچ گونه کمبودی در این رابطه وجود ندارد.

شناسه خبر : 14609
تاریخ : 1403/1/1 19:46:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/AHw2R5
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #فرماندار بوشهر #صالح رحیمی #بازدید #اسکان #مسافران نوروزی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.