گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فرماندار تنگستان: ۲ پروژه ورزشی در تنگستان به بهره برداری رسید
فرماندار تنگستان گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال ۱۱ نفره روستای مل‌گپ در بخش دلوار و روشنایی زمین چمن شهدای اهرم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش دریاکنار، احمد لطفی پنجشنبه شب در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال ۱۱ نفره روستای مل‌گپ در بخش دلوار اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی فوتبال ۱۱ نفر روستای مل‌گپ با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور و تملک دارایی و سرمایه استان و بخشی از اعتبارات نماینده مجلس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: برای گرامی داشت یاد و خاطر شهدا این زمین را بنام یکی شهیدان نام گذاری شود.

فرماندار تنگستان در مراسم جداگانه‌ای در افتتاح روشنایی زمین چمن شهدای اهرم یاد آور شد: زمین چمن ورزشگاه شهدای اهرم که یکی از قدیمی ترین زمین چمن های استان است و یکی از مطالبات و خواسته اغلب جوانان ایجاد روشنایی این زمین چمن بود که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی بیان کرد: برای این روشنایی زمین چمن استادیوم شهدای اهرم اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان، سفر استانی ریاست جمهور و بخشی از اعتبارات نماینده مجلس صورت گرفته است.

 

منبع: روابط عمومی استانداری بوشهر

شناسه خبر : 12211
تاریخ : 1402/8/13 10:34:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9YA1gg
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #فرماندار تنگستان #پروژه ورزشی #زمین #چمن مصنوعی #فوتبال #بخش دلوار #روشنایی زمین #شهدای اهرم

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.