آخرین اخبار
فرماندار دیلم: اعتبارات مناسبی برای توسعه ورزش دیلم اختصاص یافت
فرماندار دیلم از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: در کمیته برنامه ریزی اعتبارات خوبی به ورزش شهرستان دیلم اختصاص یافت.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری مهر، محمد اسدی صبح دوشنبه در نشست با رئیس هیئت فوتبال، پیشکسوتان و مدیران باشگاه‌های فوتبال شهرستان دیلم با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، با بیان اینکه در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی، فعالیت‌های عمرانی مناسبی در سطح این شهرستان آغاز شده است، اظهار داشت: در کمیته برنامه ریزی جز شهرستان‌هایی هستیم که اعتبارات خوبی به حوزه ورزش اختصاص داده‌ایم.

فرماندار دیلم اضافه کرد: مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان دیلم با نگاه ویژه به ورزش و حمایت از جوانان فوتبال دوست این شهرستان زمینه شناسایی استعدادهای بالقوه شهرستان و شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم سازد.

اعتبارات مناسبی برای توسعه ورزش دیلم اختصاص یافت

وی گفت: شهرستان دیلم علاوه بر مسئولان ورزش دوست و علاقمند به توسعه فوتبال، پتانسیل‌های خوبی نیز از نظر نیروی انسانی و همچنین زیرساخت و امکانات ورزشی دارد که امیدواریم با ادامه این روند و رفع موانع و مشکلات این قشر در آینده‌ای نزدیک شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزشی این شهرستان باشیم.

اسدی ادامه داد: دولت سیزدهم که رویکردی مردمی دارد با هدف اجرای عدالت به دنبال رفع کاستی‌ها و نواقص در همه زمینه‌ها بویژه در حوزه ورزش و جوانان است.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب

   instagarm

  telegram

twitter.com/daryaaknar  twitter

  whatsapp

  facebook

  eitaa

  linkedin

شناسه خبر : 10477
تاریخ : 1402/5/30 09:46:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yGzDkl
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #ورزش #توسعه #کمیته برنامه ریزی #شهرستان دیلم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.