آخرین اخبار
فرماندار شهرستان بوشهر در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال را تبریک گفت. ‎
متن کامل پیام صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر به شرح ذیل می باشد.

عید فطر، عید غلبه بر نفس و مهار خواهش‌های پست نفسانی و بازگشت به فطرت حقیقی انسانی است که در پرتو بندگی خالصانه خدای سبحان در ماه صیام و شب‌های بابرکت قدر حاصل آمده و حرکت به سمت سعادت و رستگاری را نوید می‌دهد.

عید سعید فطر، تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار متعال، عید توفیق بر طاعت و عبادت، عید توبه و تهذیب نفس و عید زیبایی های معنوی و خداجویی و خداپرستی است. 

ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب‌های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مردم شریف و متدین شهرستان بوشهر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و عزت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم

شناسه خبر : 1890
تاریخ : 1401/2/12 18:50:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rGCgaM
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #عید فطر #ماه شوال #صالح رحیمی #فرماندار #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.