گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فروش شاهین: حراج یک پایگاه اجتماعی، فروش یک هویت تاریخی
از میان تمام خبرهای متفاوت این روزها یک خبر مانند یک گل به خودی تاریخی و به یادماندنی آنچنان تعجب برانگیز است که ذهن هر مخاطبی را درگیر می کند.

خبر از صحن شورای شهر: مجوز فروش شاهین را دارید! خارج از اینکه شورای شهر چگونه به خود اجازه می دهد با حضور اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال مجوز فروش یک تیم ورزشی را صادر می کند، با مشاهده این جمله باید یک درنگ عمیق کرد که چرا و چگونه یک استان با این همه پتانسیل و ثروت توان تیمداری در لیگ 2 فوتبال کشور را ندارد و چوب حراج به تیمی می زند که دارای یک عقبه بزرگ تاریخی، ورزشی و فرهنگی در کشور است.

اعضای شورای شهر آیا شما نماینده پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان، خانواده های بازیکنان، هواداران بی شمار و متعصب شاهین در این شهر نیستید؟ به کدام خواسته این جماعت پاسخ مثبت داده اید؟ آیا فروش تیم آخرین تصمیم اتاق فکر کارشناسانه شما برای تعیین تکلیف شاهین است؟

از دیرباز نام شاهین فقط یک نام ورزشی نبوده و نیست بلکه یک پایگاه اجتماعی و مردمی بوده است که با تمام فراز و نشیب های دوران خود را حفظ کرده است.

هم اکنون هزاران هواداران متعصب و بیش از 200 بازیکن و مربی در تیمهای پایه باشگاه شاهین تابان بوشهر که همگی در لیگ های کشوری حضور درند و خانواده های این بازیکنان چشم انتظار یک تصمیم سازنده و کارساز هستند و چگونه پاسخگوی این پایگاه اجتماعی بزرگ خواهید بود؟

از استاندار و فرماندار بوشهر انتظار می رود به این موضوع ورودی جدی کرده و از فروش یک هویت تاریخی، فرهنگی و ورزشی جلوگیری کنند و بار دیگر خاطرات این نام و تیم پرهوادار را زنده کنند.

 

شناسه خبر : 10669
تاریخ : 1402/6/7 12:27:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qx8Nth
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فروش #حراج #شاهین #شورای شهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.