گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢فعالان عرصه مهارت آموزي استان بوشهر تجليل شدند
رئيس مركز سنجش و ارزشيابي مهارت استان بوشهر گفت: در آيين هاي جداگانه از 20 نفر از فعالان عرصه مهارت آموزي كه در راستاي توسعه و ترويج فرهنگ مهارت آموزي در استان بوشهر تلاشي خستگي ناپذير داشتندتجليل شد.

به گزارش نشریه دریاکنار وبه نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، احمد ليراوي در اين آئين ها آموزش هاي فني و حرفه اي را زمينه ساز توسعه كار و توليد در جامعه عنوان كرد و افزود: بايد همه احاد جامعه در جهت ترويج مهارت آموزي پيشقدم شوند تا زمينه توسعه اشتغال پايدار در كشور محيا شود.
وي  با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري مبني بر ترويج و تقويت فرهنگ كار، توليد، كارآفريني و استفاده از توليدات داخلي به عنوان ارزش اسلامي و ملي با بهره گيري از نظام آموزشي و تبليغي كشور تصريح كرد: بر اين اساس و در اجراي سياستهاي كلي اقتصاد مقاومتي با رويكرد جهادي، اهميت رسالت فرهنگ سازي در امر مهارت آموزي و توانمندسازي نيروي انساني به خوبي نمايان است.
ليراوي یکی از مهمترین نیازهای امروز در نظام آموزش کشور را  در مجهز کردن دانش آموختگان در عرصه های تحصیل به مهارت های فنی و حرفه ای دانست و تاکید کرد:  مهارت آموزی نیاز امروز جامعه ایران است.
رئيس مركز سنجش و ارزشيابي مهارت استان بوشهر بيان كرد: نيروي انساني بازار كار بايد بگونه اي تربيت شود كه قادر باشد علم و دانش تئوري را به كالا و خدمات قابل عرضه در اقتصاد كشور تبديل كند و براي نيل به اين هدف بايد زمينه و بستر فرهنگي مهارت آموزي كه كليد توسعه واشتغال و به دنبال آن افزايش كيفيت توليدات داخلي است، فراهم شود.
ليراوي اضافه کرد؛ تقدیر از نیروی انسانی فعال متولی در امر آموزش های مهارتی در شرایط کنونی و وضعیت فعلی اشتغال کشور باعث انگیزش و اعتلای روحیه همکاری در نیروی هاي انسانی با سازمان آموزش فني و حرفه اي و به تبع آن افزایش بهره‌وری سازمانی خواهد شد.
شايان ذكر است در اين آئين ها با اهداء لوح سپاس و هدايايي از فعالين عرصه مهارت آموزي در بخش خصوصي و كاركنان ديگر دستگاه هاي اجرايي تقدير شد.

شناسه خبر : 750
تاریخ : 1400/5/11 06:29:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9yqgHv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.