آخرین اخبار
فقط در استان بوشهر رقم می خورد؛ جشنواره هایی که یک روزه تهیه، تدوین و اختتامیه می یابند
معضلِ استفاده از افراد ناتوان در سطوح مدیریتی تبعات فروانی در پی دارند و یکی از مهم ترین آنها دست خوش تمسخر قرار دادن برخی مراسماتی می باشند که از قداستی برخوردار می باشند.

 خاطرمان هست که یک مجموعه فرهنگی در یک ماه ده ها همایش اسمی با عناوین متعدد برگزار می کرد، در حالی که محتوای همگی یکسان، تعداد محدود شرکت کنندگان از یک قشر و گروه ....

به عبارتی ساده تر عده ای دور هم جمع شده بودند که تحت عناوین مختلف با هم عکس یادگاری می گرفتند و طی مصاحبه هایی اعلام می کردند تعداد آثار راه یافته به این مراسم بالغ بر ۷۰۰ اثر می باشد اما وقتی شرکت کنندگان که اکثریت از اطرافیان مسئولین برگزاری بودند شماره می کردیم به زور ۴۰ نفر کامل می شد.

 مطمئنا اگر از ایشان اسامی و آثار آن ۷۰۰ نفر را درخواست می کردیم، واژه های محرمانه و غیره به کار می بردند.

فارغ از اینکه این بزرگواران با توجه به ضعف های اطلاعاتی اصلا با محتوای جشنواره و کلیات آن آشنا نمی باشند فردی در این مجموعه حضور ندارد که واکاوی نماید که  جشنواره، همایش، سمینار و کارگاه قداست هایی دارند و اینکه ما امروز تصمیم گیری نماییم و فردا مراسم اختتامیه برگزار نماییم شایسته نمی باشد.

ثانیا هدف از این گردهمایی ها باید تاثیر گذاری و رفع معضلات جامعه باشد و با مبحث خود تقدیری و دورهمی کاملا متفاوت می باشد.

 در پایان عاجزانه از مسئولین تقاضا داریم که در راستای رفع معضلات جامعه قدم بردارند و رفع مشکل نمایند و این اسما جشنواره و رسما دورهمی های مدیریتی و خودتقدیری ها گره گشای مشکلات مردم نمی باشد.

هر از چندگاهی برگردید و عکس های خودتقدیری های قبلی را برانداز کنید و ببینید در یک سال چندبار تحت عناوین مختلف با همدیگر عکس یادگاری گرفته اید.

شناسه خبر : 9988
تاریخ : 1402/5/11 12:49:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dMjDAH
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جشنواره #بوشهر #اختتامیه #سطوح مدیریتی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.