آخرین اخبار
قابل توجه معاون سیاسی استاندار بوشهر؛ سایت های بی هویت و بدون مجوز مأمنی برای تخریب چهره های انتخاباتی / لیست سایتهای بدون مجوز در اختیار مراجع ذی صلاح و ارشاد قرار گرفت؛ مدیریت بفرمائید
همگان بر این موضوع هم نظر می باشند که با نزدیک شدن به زمان انتخابات و مشخص شدن چهره های انتخاباتی، عده ای در کمین تخریب ایشان و ارائه کذبیاتی نسبت به ایشان می باشند.

یکی از راهکارهایی که یکی دوساله اخیر در استان بوشهر تشدید یافته است، بروز و ظهور سایت های بی هویت و بدون مجوز می باشد که در سایه ضعف نظارتی مجموعه های ذی ربط در حد فزاینده ای تشدید یافته است.

از آنجایی که خرید یک دامنه (دامین) و راه اندازی سایت با قالب آماده کاری بسیار ساده و در دسترس همگان می باشد، عده ای از ضعف نظارتی موجود و اطلاع رسانی ضعیف در خصوص استعلام رسانه های دارای مجوز، سوء استفاده نموده و روزانه در حال ایجاد سایت های متعدد با عناوین مختلف می باشند که لیست اکثریت آنها در اختیار مراجع ذی صلاح و اداره کل ارشاد بوشهر قرار گرفته است.

در صورت عدم مدیریت وضع موجود از سوی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر و سایر مراجع ذی ربط، این روند با نزدیک شدن به زمان انتخابات شدت گرفته و هر روز یک داستان جدیدی علیه چهره های انتخاباتی ایجاد می گردد.

 

بصورت کلی پیشنهاد می گردد از آنجایی که جایگاه قانونی برای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه برخورد با این سایت های بی هویت و بدون مجوز تعیین نکرده است و مراجع انتظامی و قضایی از جایگاه قانونی والایی برخوردار می باشد، معاونت محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تشکیل کارگروهی متشکل از نماینده عالی دستگاه قضا، نماینده فراجا، ارشاد، سازمان تبلیغات و سایر دستگاه های ذی ربط و مورد مباحثه قرار دادن نحوه مدیریت ایشان و ارائه تدابیر لازمه، علاقه واقعه قبل از وقوع نمایند.

 

شایان ذکر است ارائه آموزش های لازم درخصوص روند استعلام رسانه های دارای مجوز به روابط عمومی ها، مسئولین، کارکنان دستگاه های اجرایی و عامه مردم  نیز در برون رفت از این معضل تاثیر گذار می باشند.

نحوه استعلام رسانه های دارای مجوز (با مراجعه به لینک ذیل و وارد نمودن رسانه مذکور و جستجو...)

 

https://e-rasaneh.ir/View_Certificate_Report.aspx

شناسه خبر : 8746
تاریخ : 1402/3/21 13:08:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BqwYtD
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون سیاسی #استاندار بوشهر #سایت #بدون مجوز

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.