آخرین اخبار
قدردانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از بانک توسعه تعاون استان بوشهر
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارسال لوح سپاسی از زحمات و تلاش‌های مدیر و کارکنان بانک توسعه تعاون استان بوشهر در یاری رساندن به اقشار آسیب‌پذیر جامعه قدردانی کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط‌عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر ، سید مرتضی بختیاری در این لوح سپاس خطاب به سید علمدار شایان ، مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر ، از عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات به نیازمندان و مددجویان مورد حمایت کمیته امداد که منجر به توانمند سازی محرومین ، تقویت خودباوری و توسعه اشتغال پایدار و خودکفا نمودن مددجویان استان بوشهر شده است تشکر و  تقدیر کرد.

گفتنی است بانک توسعه تعاون استان بوشهر از ابتدای سال جاری تاکنون 100 درصد تعهدات خود جهت پرداخت تسهیلات تکلیفی را انجام داده و بیش از 800  فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج ، ودیعه مسکن ، فرزند آوری ، بهزیستی ، جزء3 بند ب تبصره 18 و کمیته امداد امام خمینی ره  به ارزش بیش از 957 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

شناسه خبر : 13916
تاریخ : 1402/11/24 07:04:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pOeNMo
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #قدردانی #رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) #بانک توسعه تعاون #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.