گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
قفل ایران هراسی که غربی‌ها ایجاد کرده اند باید باز شود
وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: باید قفل ایران هراسی که غربی‌ها با تبلیغاتی وسیع ایجاد کرده اند باز شود و این نیازمند عزمی جدی است که در دولت دنبال می‌شود

صالحی امیری در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد با اشاره به برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشور‌های آسیایی به میزبانی یزد در آینده‌ای نزدیک گفت: این اجلاس به میزبانی یزد می‌تواند نقش مهمی در معرفی ایران به عنوان کشوری زیبا و امن به جهانیان باشد.

وی افزود: باید قفل ایران هراسی که غربی‌ها با تبلیغاتی وسیع ایجاد کرده اند باز شود و این نیازمند عزمی جدی است که در دولت دنبال می‌شود.

صالحی امیری تصریح کرد: برای بقای کشور هم به قدرت سخت نیاز داریم و هم به قدرت نرم مثل بسیاری از صنایع دستی ما که قدرت نرم این کشور محسوب می‌شوند. 

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گفت: از سوی دیگر تبلیغات قدرتمند و موثر در معرفی ایران زیبا بسیار مهم است که به آن کمتر توجه شده است و در حالی که برخی کشور‌های همسایه ما سالی ۵۰ تا صد میلیون دلار صرف تبلیغات حوزه گردشگری خود می‌کنند سهم ما زیر یک میلیون دلار و بسیار ناچیز است.

صالحی امیری گفت: در حال حاضر ۲ هزارو ۴۶۰ طرح در این وزارتخانه با ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار روی زمین مانده است و دولت از انجام آن ناتوان است و تنها راه اجرای آن بخش خصوصی است. 

وی افزود: باید باور کنیم که بخش خصوصی راه نجات گردشگری کشور است و دولت تنها باید موانع و مشکلات را برطرف کند تا بخش خصوصی با عزمی جدی‌تر در این مسیر گام بردارد.

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با اشاره به برخی مشکلات این حوزه گفت: خوشبختانه اراده دولت بر اینست که گردشگری به عنوان اولین باشد و این تغییر رویکرد می‌تواند منجر به اشتغال و توسعه اقتصادی کشور شود.

شناسه خبر : 16805
تاریخ : 1403/6/15 15:57:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/VsA3Wm
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وزیر میراث فرهنگی #گردشگری #صنایع دستی #ایران هراسی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.