آخرین اخبار
لاوروف: حق رهبری اخلاقی بر جهان ندارد
لاوروف سخنانی اعلام کرد که غربی ها نمی‌ توانند ادعای رهبری اخلاقی را داشته باشند

لاوروف: حق رهبری اخلاقی بر جهان ندارد 

 

 

 «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه در نشست کمیسیون «همکاری های بین‌ الملل کمیسیون حزب روسیه متحد» در سخنانی اعلام کرد که غربی ها نمی‌ توانند ادعای رهبری اخلاقی را داشته باشند.

 

وزیر خارجه روسیه در این خصوص ادامه داد: جنایات استعمارگران محدودیت زمانی ندارد و برای همیشه نخبگان غربی را از حق هرگونه ادعاهای اخلاقی محروم می‌ کند؛ به خصوص که غرایز استعماری آنها از بین نرفته است.

 

«سرگئی لاوروف» در ادامه تصریح کرد: غرب، که شکوفایی خود را از طریق چندین قرن تاراج و استثمار کشورهای در حال توسعه به دست آورده است، همچنان تلاش می‌کند سلطه جهانی خود را حفظ کرده و امیدوار است تا بتواند مشکلات مربوط به توسعه خود و حفظ اقتصادهایش را به هزینه دیگران حل و فصل کند.

 

وی پیشتر در سخنانی گفته بود: غرب آشکارا در حال تشدید درگیری در اوکراین است و ما در بحبوحه یک نبرد ژئوپلیتیکی قرار داریم. ما می‌ بینیم که چگونه کل ناتو علیه روسیه وارد جنگ شده است.

 

 

 

شناسه خبر : 5610
تاریخ : 1401/11/15 12:07:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CbmNfO
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #سرگئی لاوروف #وزارت خارجه روسیه #آمریکا #بین المللی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.