آخرین اخبار
لزوم تسریع در انتصاب مشاوران رسانه و بانوان در دستگاه‌های اجرایی استان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر ضرورت انتصاب مشاوران رسانه و بانوان در همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: باید به نحوی از ظرفیت دهه فجر برای تقویت انسجام و همدلی در جامعه استفاده کرد که ظرفیت‌های اجرا شده در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بخوبی ظهور و بروز کند.

 

وی بیان کرد: در گرامیداشت ایام الله دهه فجر همه دستگاه‌ها باید با تلاش، برنامه‌های محوری و شاخص خود و دستاوردهای انقلاب را با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه برای مردم تبیین کنند.

 

پورات با تاکید بر ضرورت برگزاری اجتماع‌های مردمی و نشست‌های مختلف با نخبگان در شهرستان‌ها اظهار کرد: فضاسازی، آذین بندی و تبلیغات محیطی بایستی به مناسبت دهه مبارک فجر باید به صورت جدی مورد دقت و توجه قرار گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری نشست‌های خبری، حضورهای بی واسطه در بین مردم تا سطح روستاها و مناطق محروم همزمان با دهه مبارک فجر باید در سراسر استان برگزار شود.

 

وی برگزاری ستاد سفر رئیس جمهور به موازات ستاد دهه فجر و پیگیری برنامه های سفر را مورد تاکید قرار داد و گفت: از ظرفیت دهه فجر برای تقویت روابط عمومی‌ها استفاده و عملکرد موثری به نمایش گذاشته شود.

 

پورات گفت: روابط عمومی ها ویترین عملکرد دستگاه‌های اجرایی هستند و هرچه خدمات دستگاه‌ها انعکاس یابد به این معنی است که خدمات نظام انعکاس یافته است.

 

وی بر ضرورت انتصاب مشاوران رسانه و بانوان در همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

 

شناسه خبر : 5537
تاریخ : 1401/11/10 13:39:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BZI3oj
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربوشهر #اکبر پورات #دهه فجر #استان بوشهر #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.