آخرین اخبار
ضرورت توجه گروه‌های جهادی به طرح‌های فرهنگی و تربیتی در نقاط کم‌برخوردار استان بوشهر
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خدمات گروه‌های جهادی در اجرا طرح‌های عمرانی را مورد ستایش قرار داد و گفت: گروه‌های جهادی باید در زمینه اجرا طرح‌های فرهنگی، تربیتی در نقاط کم‌برخوردار استان اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست هم‌اندیشی با جمعی از گروه‌های جهادی و فعالان فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: گروه‌های جهادی محور تحول آفرینی در دولت سیزدهم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: استفاده از توانمندی و ظرفیت تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی در برهه‌های زمانی مختلف نشان از ظرفیت عظیم این جریان در امر توسعه و پیشرفت دارد.

پورات افزود: در سال های اخیر اشتیاق خاصی در نسل جدید انقلاب اسلامی و جوانان با عنوان نسل سلیمانی‌ها را شاهد هستیم و این نوجوانان و جوانان با ثبات‌قدم  و روحیه انقلابی و جهادی و تلاش مورد نیاز در بخش‌های مختلف را به پیش می‌برند که خود نشان دهنده یک آینده روشن برای کشور است .

وی گفت: در این مقطع زمانی امید آفرینی در سطح جامعه، توجه جدی به مسائل فرهنگی، تربیتی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی و نشاط اجتماعی در برنامه‌ریزی ها باید مد نظر دستگاه‌های فرهنگی استان بوشهر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه توجه به مناطق کم برخوردار از سیاست‌های دولت سیزدهم است، افزود: گروه های جهادی در استان فقط به فعالیت در بخش عمرانی و خدمات پزشکی اکتفا نکنند، بلکه در زمینه فرهنگ هم باید نقش آفرینی نمایند.

پورات با بیان اینکه باید فعالیت جهادگران در استان بوشهر به صورت هنرمندانه به اطلاع مردم برسد، گفت: استاندار بوشهر که خود مدیری جهادی است، از فعالیت گروه های جهادی استان که دارای انگیزه و برنامه منسجم که تفکر کار جمعی دارند همواره حمایت و پشتیبانی کرده و مسئولان استان هم در ارتقای حجم و سطح فعالیت گروه های جهادی کمک حال باشند .

در این نشست هم اندیشی نحوه فعالیت های تربیتی و اموزشی ویژه کودکان و نوجوانان در مناطق محروم استان بوشهر، توزیع بسته های آموزشی در مناطق محروم، رسیدگی به خانواده های محروم در استان، کمک به اشتغالزایی و توانمند سازی بانوان، انجام امور درمانی و روانشناسی، آموزش و مهارت افزایی، اشتغال خرد، صنایع دستی و کمک به ازدواج آسانتر از جمله موارد مطرح شده بود

شناسه خبر : 4954
تاریخ : 1401/10/14 06:00:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/icvUaO
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداربوشهر #پورات #گروهای جهادی #اجرا طرح های فرهنگی، تربیتی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.