گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
لزوم حمایت پتروشیمی‌ها از حوزه فرهنگی و آموزشی شهرستان‌ جم
فرماندار جم بر لزوم حمایت پتروشیمی‌ها از حوزه فرهنگی و آموزشی شهرستان جم تاکید کرد

به گزارش نشریهدریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری جم، سید محمد احمدپور فرماندار جم ضمن بازدید از مدارس دبیرستان دخترانه آفتاب و دبستان غیر انتفاهی علم و دانش در شهرک پردیس با دانش آموزان این آموزشگاه ها گفتگو کرد.

 احمدپور در این بازید گفت: شرایط فیزیکی دبیرستان آفتاب نیاز به رسیدگی و تغییرات جدی دارد و با توجه به اینکه فرزندان پرسنل پتروشیمی ها  دانش آموزان این دبیرستان را تشکیل می دهند نیاز است شرکت های پتروشیمی در تاسیس یک ساختمان در شان دانش آموزان همکاری بیشتری داشته باشند و نقش خود را در آموزش شهرستان به ویژه فرزندان پرسنل خود اجرا کنند.

 فرماندار جم افزود: شهرستان جم در حال حاضر نیاز مبرم به  احداث مدارس جدید دارد؛ زیرساخت آموزشی جم با توجه به اینکه طی سالهای گذشته به فراخور میزبانی و پشتیبانی از صنعت نفت و گاز و پتروشیمی رشد جمعیتی چشم گیری داشته است امروز پاسخگوی نیاز جامعه نیست و رفع این مشکل در گرو همراهی همه جانبه همه مجموعه ها از فرمانداری و شهرداری ها تا پتروشیمی  ها و شرکت های فعال در صنعت است.

 وی خاطر نشان کرد: مهمترین راه پیشگیری از هرنوع آسیب اجتماعی در جامعه افزایش فضا های فرهنگی ، تفریحی، ورزشی و آموزشی است و امروز نمی توان جامعه شهرستان جم را بین شهرک‌ها و شهرها و روستاها از هم تفکیک کرد، بلکه همه این ها به صورت یک واحد کلی شهرستان جم را تشکیل می دهند، بنابر این نیاز است در توسعه پایدار ، کل شهرستان را یکپارچه در نظر گرفت.

شناسه خبر : 4506
تاریخ : 1401/9/22 06:16:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Mi8mqw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حمایت پتروشیمی‌ها #حوزه فرهنگی و آموزشی #سید محمد احمدپور #فرماندار جم #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.