آخرین اخبار
لزوم گسترش فرهنگ مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی در استان بوشهر
معاون عمرانی استاندار بوشهر بر لزوم گسترش فرهنگ مشارکت در ساخت فضاهای آموزشی در استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدهادی رستمیان در آیین تجلیل از خیران مدرسه‌ساز اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز نقش مهمی در تامین فضای آموزشی دارند و اجر معنوی بالایی خواهند داشت.

 

 معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به توسعه پایدار و نقش آن در دیگر حوزه‌ها خاطرنشان کرد: توسعه پایدار منجر به عزت، اقتدار، رفاه، آسایش و سربلندی جامعه شده و توسعه دیگر بخش‌ها را نیز فراهم می‌کند.

 

رستمیان زیربنای توسعه همه جانبه را مبنای توسعه علمی دانست و بیان کرد: توسعه علمی جز با فراهم شدن زیرساخت‌ها محقق نمی‌شود که در این راستا زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در توسعه علمی نقش مهمی ایفا می‌کند.

 

وی خدمات خیران مدرسه‌ساز را مورد ستایش قرار داد و تصریح کرد: ساخت مدرسه با مشارکت خیران در  توسعه علمی و همه جانبه کشور نقش اثرگذاری دارد که مشارکت خیران مدرسه‌ساز درخور تحسین و ستایش است.

 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بر توجه به ترویج فرهنگ مشارکت در ساخت مدرسه و فضای آموزشی و تجهیزاتی تأکید کرد و گفت: اصحاب رسانه در این عرصه باید بیشتر نقش‌آفرینی کنند.

 

رستمیان کیفیت ساخت مدارس در استان بوشهر را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: با تلاش و مشارکت خیران و سازمان نوسازی و توسعه، مدارس خوب و باکیفیتی ساخته شده است.

شناسه خبر : 5327
تاریخ : 1401/10/29 05:23:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5nlMhr
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #معاون عمرانی استانداربوشهر #محمد هادی رستمیان #تجلیل #خيران مدرسه ساز #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.