آخرین اخبار
آماده سازی زمین جهت احداث پناهگاه سگ های بلاصاحب در شهر عالیشهر
شهردار عالیشهر: از روند احداث پناهگاه حیوانات بلاصاحب در زمینی به مساحت 2380 مترمربع در شهرعالیشهر خبر داد و از روند آماده سازی زمین بازید نمودند. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از تملک و آماده سازی یک قطعه زمین به متراژ2380 مترمربع در خارج محدوده شهر عالیشهر جهت احداث پناهگاه سگ های بلاصاحب خبر داد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از تملک و آماده سازی یک قطعه زمین به متراژ2380 مترمربع در خارج محدوده شهر عالیشهر جهت احداث پناهگاه سگ های بلاصاحب خبر داد.

 

شهردار عالیشهر طی بازید از این زمین اظهار نمودندکه احداث این پناهگاه با هدف جمع آوری، ساماندهی و نگهداری سگهای بلاصاحب می باشد که پس از طی تشریفات قانونی، عملیات احداث آن در سامانه تدارک دولت ( ستاد) به مناقصه گذاشته خواهد شد. 

 

محمدی افزود: پس از انتقال سگهای بلاصاحب به پناهگاه، با هماهنگی و همکاری سازمان محیط زیست، شبکه بهداشت، اداره دامپزشکی اقداماتی همچون تفکیک نژادهای مفید از غیرمفید، واکسیناسیون، جراحی و عقیمسازی سگهای جمع آوری شده با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی انجام می شود و نژادهای خوب به متقاضیانی که برای نگهبانی از مزارع و باغ ها به این حیوانات نیاز دارند، تحویل داده  خواهد شد 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

شناسه خبر : 12735
تاریخ : 1402/9/14 07:07:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9LzXoF
نویسنده خبر :
X

🔶رقیه قدیمی نوران 
🔹روزنامه نگار 
🔹دانشجوی مهندسی  فنی شهرسازی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر 
🔹دبیرکمیته بانوان انجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عالی شهر #احداث #پناهگاه #شهرداری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.