گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مافیا پشت انتقال آب از دریاهای جنوب به فلات مرکزی است
هاجر چنارانی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ایران گفت مافیاهایی بزرگ‌تر از فولاد مبارکه پشت انتقال آب از دریاهای جنوب به فلات مرکزی هستند.

هاجر چنارانی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی ایران گفت: نصف افرادی که در فساد فولاد مبارکه سهیم بودند اکنون در پروژه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان سهیم هستند و اگر این پروژه با مدل فعلی پیش برود مافیاهای بزرگ تری از آن بیرون می‌آید.

وی در خصوص گام‌های برداشته شده برای اجرای پروژه انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی، بیان کرد: دولت باید آگاه باشد که از همین امروز مافیاهای آب در پشت این پروژه شکل گرفته و در ظرف 10 سال آینده اگر توجه جدی به این موضوع نشود مافیاهای بزرگ تر و به مراتب بدتر از فولاد مبارکه اصفهان از این پروژه نمایان خواهد شد. کسانی که در فساد فولاد مبارکه دست داشتند، نصف‌شان در پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان هستند.

وی با بیان اینکه با شرایطی که اکنون قرار است انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان صورت گیرد صد درصد مخالف است، ادامه داد: اما اگر این پروژه تحت نظر خود دولت اجرایی شود و دست مافیاها از این پروژه کوتاه شود با آن موافق هستم. اگر این پروژه با مدل فعلی پیش برود نتیجه‌اش به فولاد مبارکه ختم می شود.

 

شناسه خبر : 3209
تاریخ : 1401/6/15 04:25:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/HyddqQ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #هاجر چنارانی #قضایی #حقوقی #مجلس #انتقال آب

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.