گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مانیتورینگ 63 ایستگاه گاز در استان بوشهر
"در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان،" ارتقاء سیستم سنجش مشترکین" و " نگهداری بهینه و توسعه تجهیزات و تاسیسات" مانیتورنگ 63 ایستگاه پر مصرف در استان بوشهر تا کنون انجام شده است ."

به گزارش دریاکنار به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر مدیر عامل این شرکت گفت: رویکرد توسعه سامانه مانیتورینگ و قرائت از راه دور از سال 1394 توسط واحد اندازه گیری و توزیع گاز و به منظور کنترل صحت عملکرد و دقت تجهیزات اندازه گیری و با تبعیت از "دستورالعمل مانیتورینگ و اجرای سیستم مانیتورینگ در ایستگاه های شرکت ملی گاز ایران " ، در حال انجام است.

وی افزود: از تعداد 74 ایستگاهCGS,CGS/TBS و مانیتورینگ مشترکین عمده صنعتی در فاز اول در سال گذشته مانیتورینگ 63 ایستگاه با ظرفیت کلی 6،276،000 متر مکعب بر ساعت انجام شد که هم اکنون پشتیبانی و بهره برداری از مانیتورینگ ایستگاه ها در حال انجام است.

وی گفت: مانیتورینگ در جهت ، برآوردن انتظارات سازمان و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شرکت و مشتریان در قالب فرایند اندازه گیری  و توزیع گاز و زیر فرآیند ارتقاء و کنترل سیستم سنجش مصارف شکل گرفته است و در حال حاضر ایستگاه های متصل به سیستم مانیتورینگ  در استان بوشهر بر اساس تعداد ایستگاه 85 درصد و بر اساس ظرفیت ایستگاه 97/6 درصد حجم فروش گاز می باشد .

 

شناسه خبر : 7361
تاریخ : 1402/2/6 06:50:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wnYyvd
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مانیتورینگ #ایستگاه گاز #اهداف استراتژیک سازمان #توسعه تجهیزات و تاسیسات #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.