گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
متن نهایی توافق برجام فاش شد؟
کشور‌های اروپایی با رد برخی خبر‌ها درباره افشای جزئیات توافق احتمالی احیای برجام، تأکید کردند که مقام‌های اروپایی و آمریکایی در حال بررسی واکنش ایران هستند.

به گزارش دریاکنار؛ ایلنا نوشت: یک مقام بلندپایه اروپایی که خواست نامش فاش نشود به شبکه خبری «العربیه» گفت که فرانسه به عنوان طرف حاضر در مذاکرات هسته‌ای، هرگونه فاش‌شدن متن نهایی توافق پیشنهادی اروپا برای احیای برجام را تکذیب می‌کند.

منابع دیپلماتیک تروئیکای اروپا شامل سه کشور بریتانیا، آلمان و فرانسه هم شامگاه جمعه اعلام کردند که متن نهایی توافق احتمالی با ایران هرگز افشا نشده است.

این مقام‌ها اظهار داشتند، در حال حاضر مهمترین اقدام، پاسخ اروپا به واکنش ایران است و افزودند که غیرممکن است اروپا در کوتاه‌مدت واکنش ایران را ارزیابی کند.

کشور‌های اروپایی با رد برخی خبر‌ها درباره افشای جزئیات توافق احتمالی احیای برجام، تأکید کردند که مقام‌های اروپایی و آمریکایی در حال بررسی واکنش ایران هستند.

شناسه خبر : 2903
تاریخ : 1401/5/29 09:13:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fXOujF
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #توافق برجام #ایران #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.