آخرین اخبار
مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل در کشور پیشرو است
معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد که مجموعه ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل پیشرو است و با اقدام‌های بسیار شاخص و برجسته‌ای که انجام داده باید این مسیر مهم را حفظ و با نوآوری و جدیت دنبال کند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، عبدالرحمن کشوری در نشست و بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه نهم که با حضور معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیرعامل و مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه نهم برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه بسیار حساس و استراتژیک مجتمع گاز پارس جنوبی در چرخش اقتصادی و تامین 75 درصدی گاز مورد نیاز کشور موجب شده این مجتمع در کشور خوش بدرخشد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: موضوع پدافند غیرعامل در کشور از مباحث بسیار مهم و حساس است که مدیران این مجتمع فاخر و ارزشمند باید آن را مورد توجه قرار دهند وآسیب‌پذیری‌ها در این حوزه را با دقت شناسایی نماییم و موارد را در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن کاهش دهیم.

وی با اشاره به دستاورد‌های بسیار مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: عملیات پایداری در تامین برق پالایشگاه‌های سایت دو مجتمع گاز پارس جنوبی که در سایه کار جهادی محقق شده است یکی از ارزشمندترین اقدامات اخیر در تامین و پایداری گاز کشور می‌باشد و امید داریم این دستاوردهای مهم تداوم داشته باشد.

کشوری در ادامه گفت: آموزش عمومی و تخصصی، اپراتوری و طراحی‌های لازم در این زمینه‌های مختلف پدافند غیر عامل در این مجموعه باید به صورت چشمگیری صورت گیرد و این مهم نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و منظم دارد.
وی در این نشست تصریح کرد: گروه امداد و نجات و مرکز بهداشت و درمان باید در مجتمع گاز پارس جنوبی، سایت یک و دو این مجموعه متمرکز و استقرار پیدا کند و در این حوزه نیاز به نوآوری و تجهیز امکانات پیشرفته هستیم.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان با تأکید بر اینکه برنامه‌های خوبی در حوزه زیرساخت‌های پدافندی در مجتمع شکل گرفته است، تصریح کرد: ان‌شاءالله به فضل خدا با همه توان و همت و همدلی یکدیگر، نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی خواهیم کرد و کشور مسیر عزت و سربلندی و حرکت رو به جلو را با تلاش و همت شما جوانان و مدیران جهادی ادامه خواهد داد.

شناسه خبر : 4666
تاریخ : 1401/9/28 06:51:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lVEWKT
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #پالایشگاه نهم #معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.