آخرین اخبار
مجتمع گاز پارس جنوبی موفق به دریافت گواهینامه های سیستم‌های مدیریت شد
مجتمع گاز پارس جنوبی موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه در ستاد و پالایشگاه‌های اول تا دهم این مجموعه شد.

 

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، رئیس مهندسی سیستمها و بهره وری مجتمع گاز پارس جنوبی، از موفقیت دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه در ستاد و پالایشگاههای اول تا دهم پارس جنوبی خبر داد .

محمد رضا مصلائی در ادامه افزود: ممیزی خارجی صدور گواهینامه سیستمهای مدیریت از 6 لغایت 24 اسفندماه در ستاد و پالایشگاههای اول تا دهم مجتمع برگزار گردید که خوشبختانه موفقیت آمیز بود .

وی گفت: از ویژگی‌های این دوره می‌توان به انجام ممیزی خارجی پالایشگاه‌های ششم تا دهم مجتمع گاز پارس جنوبی برای اولین مرتبه و همچنین ممیزی ویرایش جدید ISO29001اشاره نمود .

مصلائی در ادامه تصریح کرد: در این دوره استانداردهای ISO9001 ,ISO14001 ,ISO45001 ,HSE-MS ,ISO29001 ,ISO10002 ,ISO10004 ,ISO50001 مورد ممیزی قرار گرفتند .

رئیس مهندسی سیستم ها و بهره وری مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: متخصصان و کارکنان مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی با برنامه‌ریزی دقیق، اقدامات شاخص و نوآورانه در جهت درخشش این مجموعه بزرگ گام برداشته و نقش بسیار موثر و سازنده‌ای در چرخش و شکوفایی اقتصاد کشور خواهند داشت.
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

شناسه خبر : 6307
تاریخ : 1401/12/27 09:48:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FZYyC6
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #دریافت #گواهینامه #سیستم‌های مدیریت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.