آخرین اخبار
مجمع عمومی و سالیانه هیات جودو استان بوشهر برگزارشد.
مجمع عمومی و سالیانه هیات جودو استان بوشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، رئیس فدراسیون جودو و اعضای مجمع برگزارشد.

به گزارش دریاکنار؛ مجمع عمومی و سالیانه هیات جودو استان بوشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، رئیس فدراسیون جودو و اعضای مجمع برگزارشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با رویکرود توسعه ورزش همگانی و قهرمانی فعالیت خودرا آغاز کرده است که در بخش همگانی بر اساس ساختار اسکلت عضلانی با مشارکت آموزش و پرورش در بخش گروهی آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه های عمرانی نیاز سنجی ورزش استان دیده شده است و بر اساس آمار ورزش قهرمانی در سطح استان پروژه جدید عمرانی احداث می شود.

جمالی به افتخارات هیات جودو نیز اشاره کرد و افزود: از سال 96 تا کنون با فعال شدن 20 باشگاه ورزشی شاهد توسعه و پیشرفت جودو در استان بوده ایم .

جمالی خاطر نشان کرد انتخاب هیات جودو استان بوشهر بعنوان یکی از سه هیات برتر کشور در سال گذشته نمونه ای از افتخارات هیات جودو استان است.

رئیس فدراسیون جودو ضمن تبریک انتصاب یاسر جمالی از روسای فعال هیات جودو استان بوشهر به سمت مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: این استان یکی از استانهای برتر جودو در کشور است که موفقیت خوبی در برگزاری میزبانی مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور در سال گذشته بدست آورده است.

آرش میر اسماعیلی با بیان اینکه فدراسیون جودو در 4 سال تعلیق ایام سختی را پشت سر گذاشت اظهار داشت: پس از این تعلیق مسیر قهرمانی فدراسیون دوباره آغازشد که مهم ترین رویداد بین المللی این فدراسیون کسب 2 نشان طلا و یک برنز در مسابقات جهانی در رشته کاتا رقم خورد.

وی اضافه کرد با رایزنی انجام شده با رئیس فدراسیون جهانی یک مربی خارجی برای ارتقا ورزشکاران و مربیان جودو با هزینه های فدراسیون جهانی بزودی به ایران خواهد آمد و کار آموزش آغاز خواهد شد.

میر اسماعیلی یاد آور شد: از سوی فدراسیون جهانی تجهیزاتی از قبیل تشک تاتامی و لباس جودو به این فدراسیون اهد خواهد شد.

وی در پایان گفت: با رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون آسیا مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی باشگاه های آسیا در رده سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی ایران در جزیزه کیش تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

 
شناسه خبر : 13041
تاریخ : 1402/10/2 10:53:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QOVWzI
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مجمع عمومی #سالیانه #هیات جودو #ورزش و جوانان #رئیس فدراسیون جودو #اعضای مجمع #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.