آخرین اخبار
مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر برگزارشد
مجمع عمومی و سالیانه هیأت پزشکی ورزشی باحضور معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، مسئول امور استانهای فدراسیون پزشکی ورزشی و اعضای مجمع برگزارشد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ؛مجمع عمومی و سالیانه هیأت پزشکی ورزشی باحضور معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، مسئول امور استانهای فدراسیون پزشکی ورزشی و اعضای مجمع برگزارشد.

در این مجمع کمال صالح احمدی به‌ عنوان عضو هیئت رئیسه و بهروز اکبری‌ به‌ عنوان خزانه‌دار با رأی اعضای مجمع انتخاب شدند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این مجمع با اشاره به تعامل خوب این هیئت با این فدراسیون، اظهار داشت: سال گذشته بیش 68 هزار ورزشکار سازمان یافته در این استان فعالیت کردند که نسبت به سال‌های ماقبل آمار خوبی است.

غلامرضا نوروزی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در سطح کشور از پوشش بیمه پزشکی ورزشی استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی در بعد آموزش و آسیب‌های ورزشی به ورزشکاران خدمات ارائه می‌دهد.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته را بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر دانست و بیان کرد: پیش بینی می‌شود این آمار تا پایان سال به بیش از 2 برابر برسد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: در سال 2023 میلادی بیش از 700 آزمایش دوپینگ از ورزشکاران کشور در تمامی رشته‌های ورزشی انجام شد که تاکنون تست 10 ورزشکار مثبت شده است.

نوروزی با اشاره به آغاز اعزام کاروان تیم‌های ملی به مسابقات آسیایی تصریح کرد: با توجه با اعزام کاروان تیم‌های ملی رشته‌های مختلف برای مسابقات آسیایی و پارا آسیایی هانگژو چین آزمایشات پزشکی از ورزشکاران در 14 روز گذشته آغاز شده و تا پیش از اعزام برای سلامت کاروان ورزشی ایران به این مسابقات ادامه خواهد داشت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست با اشاره به اینکه هیئت پزشکی ورزشی به‌عنوان پشتوانه سایر هیئت‌های ورزشی استان بوشهر است گفت: تعامل خوبی بین این هیئت و اداره کل ورزش و جوانان برقرار است.

عباس دُراهکی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی، بازرسی باشگاه‌ها و صدور گواهی سلامت از فعالیت هیئت پزشکی ورزشی استان است.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات هیئت پزشکی ورزشی در سطح شهرستان‌های استان بوشهر نبود آمبولانس برای پوشش مسابقات ورزشی است که لازم است فدراسیون در این زمینه به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت پزشکی ورزشی استان کمک کند.

شناسه خبر : 10218
تاریخ : 1402/5/22 06:26:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rthqMg
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #هیأت پزشکی ورزشی #ورزش و جوانان #مجمع عمومی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.