آخرین اخبار
محدوديت هاي ترافيكي 22 بهمن 1402، روز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي در بوشهر اعلام شد
رئيس پليس راهور استان بوشهر از محدوديت هاي ترافيكي برگزاري روز 22 بهمن 1402 در شهر بوشهر خبر داد

سرهنگ محمد صادقي، ضمن تبريك روز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و با ياد از همه شهدا به ويژه شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي ، بيان داشت : همزمان با برگزاري جشن هاي ملي به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامي در استان بوشهر ، به منظوراجراي هر چه با شكوه تر مراسم راهپيمايي 22 بهمن ، محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيكي در محدوده ميدان شهيد رئيس علي دلواري الي ورزشگاه شهيد بهشتي و مسيرهاي منتهي به محل برگزاري و تجمع مردم قدرشناس بوشهر با همكاري كليه عوامل پليس راهور و انتظامي به اجرا در مي آيد .

وي در خصوص ممنوعيت و محدوديت هاي ترافيكي گفت : ممنوعيت ها از ساعت 12 امشب 22 بهمن 1402 شروع و تا 0600 صبح ادامه خواهد داشت و محدوديت تردد نيز از ساعت 0600 صبح تا پايان مراسم راهپيمايي به مرحله اجرا گذاشته مي شود و ورود هر گونه وسيله نقليه شخصي و عمومي از ميدان رئيس علي دلواري تا ميدان المپيک ورزشگاه شهيد بهشتي و برعكس آن ممنوع است .

رييس پليس راهور استان خاطرنشان کرد: هم استاني ها و شهروندان گرامي مي توانند از مسيرهاي جايگزين براي ورود و خروج به محدوده طرح ترافيكي استفاده نمايند و پارك كردن در مسير راهپيمايي ممنوع و در صورت توقف و پارك بودن وسيله نقليه، عوامل راهور با جرثقيل هاي در اختيار نسبت به جابجايي و انتقال آن ها به پاركينگ اقدام مي نمايند .

در پايان ايشان توصيه كردند شهروندان گرامي مانند هميشه با صبر و حوصله ، نهايت همكاري و احتياط در رانندگي را داشته باشند .

 

 

شناسه خبر : 13857
تاریخ : 1402/11/21 10:48:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ga6R8C
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محدودیت ترافیک #پلیس راهور #۲۲ بهمن #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.