گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز چهارشنبه ۱۸آبان
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز در جاده‌های شمال آغاز می‌شود.محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز در جاده‌های شمال آغاز می‌شود.به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تا روز شنبه ۲۱ آبان در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

 خبر نگار در یا کنار در گفتگو با مرکز مدیریت راه‌های مازندران:

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از امروز در جاده‌های شمال آغاز می‌شود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

شناسه خبر : 3992
تاریخ : 1401/8/18 11:31:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NMLR7n
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #تردد #طرح ترافیک #مرزن آباد #وسایل نقلیه #هراز #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.