آخرین اخبار
محسن پاپری زارعی بعنوان رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بوشهر انتخاب شد
مجمع انتخابات هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، حسین مقدم دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، مسئول برگزاری مجامع این فدراسیون واعضای مجمع برگزار شد که محسن پاپری زارعی با ۲۱رای اعضای مجمع به مدت ۴سال ریاست این هیات را برعهده گرفت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ مجمع انتخابات هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی استان با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، مسئول برگزاری مجامع این فدراسیون و اعضای مجمع برگزار شد که محسن پاپری زارعی با ۲۱رای اعضای مجمع به مدت ۴سال ریاست این هیات را برعهده گرفت.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر دراین نشست با بیان اینکه این رشته در روحیه نشاط و سلامتی مردم تاثیر گذار است گفت: این رشته در بعد همگانی و حرفه ای از سوی کوهنوردان استان دنبال می شود.
یاسر جمالی افزود: در بخش سنگنوردی قهرمانان استان در این رشته درسطح کشوری فعالیت می کنند و دیواره سنگنوردی در چندین شهرستان برای توسعه ی این رشته راه اندازی شده است.

فعال کردن هیات های شهرستان، برگزاری دوره های آموزشی و میزبانی مسابقات کشوری از جمله مواردی بود که سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در این جلسه بر آنها تاکید کرد.

در این جلسه از سید محسن موسوی، مسعود احمدزاده و مهدی شمالی به عنوان رییس پیشین و سرپرستان این هیات در این مدت تجلیل شد.

گالری
  •  
  •  
  •  
شناسه خبر : 9134
تاریخ : 1402/4/6 17:27:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QEg9oC
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محسن پاپری زارعی #ورزش #پاپری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.