آخرین اخبار
محموله ۳۷ هزار و ۵۰۰ تنی برنج از تایلند به مقصد بوشهر بارگیری شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: کشتی حامل ۳۷ هزار و ۵۰۰ تن برنج تنظیم بازار از مبدا کشور تایلند به مقصد بندر بوشهر بارگیری شد

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، علی باستین اظهار داشت: در استان بوشهر هماهنگی‌های لازم برای تخلیه و ذخیره‌سازی محموله این کشتی در زمان ممکن انجام شده است.
وی بیان کرد: ورود این محموله ۳۷هزار و ۵۰۰ تنی برنج گامی مهم در تامین پایدار و مطلوب این کالا در سطح کشور است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: با هدف رونق اقتصادی در بندر بوشهر ورود کشتی‌های حامل کالاهای فله نیز در دستور کار قرار دارد.
وی عنوان کرد: در این زمینه باید همکاری‌ها و هم افزایی‌های درون استانی بیشتر شود تا فرایندهای مدنظر با سرعت مطلوبی اجرایی شود.
باستین با اشاره به کمبودهای زیرساختی و تجهیزاتی در بخش بندری و انبارداری استان بوشهر عنوان کرد: برای نوسازی و توسعه تجهیزات بندر بوشهر با سازمان بنادر مکاتبه شده و موضوع در دست پیگیری است. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: همچنین توسعه و بهسازی ظرفیت‌های انبارداری نیز از برنامه‌های اقتصادی استان بوشهر است که با جدیت دنبال می‌شود.

شناسه خبر : 1532
تاریخ : 1400/12/6 17:47:15
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Xi8DJu
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #استانداری بوشهر #معاون استاندار #محموله برنج #تایلند #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.