آخرین اخبار
محکومیت حمله تروریستی به مراسم سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی
بمناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیز و زائران سیدالشهدا مقاومت اسلامی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بـهـمـنـیـار واحـدی پـور پیام تسلیتی صادر کرد.


 

وَاتَّـقـوا فِـتـنَـةً لا تُـصـیـبَـنَّ الَّـذیـنَ ظَـلَمـوا مِـنـکُـم خـاصَّـةً وَاعـلَـمـوا أَنَّ الـلَّـهَ شَـدیـدُ الـعِـقـابِ (آیـه ۵۲ سوره مـبـارکه انـفـال)

متاسفانه جنایتکاران بار دیگر و در سالروز شهادت سردار رشید وبصیر سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی جنایت هولناک دیگری را در حاشیه مراسم سالگرد آن شهید مرتکب شدند و عده دیگری از محبان و دوستداران شهدا را به خاک و خون کشیدند. این حمله تروریستی نه تنها ملت بزرگ ایران بلکه دیگر ملتهای آزادیخواه را در شوک عظیمی فرو برده است. این در حالیست که مدعیان دروغین حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، همچنان سکوت معنادار و در عین حال خفتباری را در پیش گرفته اند.
قطعا اگر دولت های مدعی حقوق بشر و دموکراسی و در راس ان ایالات متحده آمریکا این تروریستهای جنایتکار را پشتیبانی مالی، لجستیکی و تسلیحاتی نمی کردند،  در طول کمتر از یکسال این همه اقدام تروریستی جنایتکارانه و وحشیانه هرگز رخ نمی داد.
بدون تردید، حمله کور و جنایت محرز، در ادامه حرکات مذبوحانه  بخشی از طراحی و توطئه شوم استکبار جهانی برای برهم زدن نظم و امنیت کشور در ماه های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
اینجانب، ضمن عرض تسلیت این حادثه حزن انگیز به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، خانواده محترم شهدا و ملت شریف و صبور ایران، از مردم بصیر وهمیشه در صحنه استدعا دارم تا این جنایت تروریستی در هر جلسه و نشستی محکوم نموده و در برابر این‌گونه اقدامات که هدفی جز ایجاد حس ناامیدی و ناامنی در جامعه ندارد،همچون گذشته با هوشیاری و بصیرت خود خنثی و حمایت همه‌جانبه خود را از ایران مقتدر اسلامی اعلام دارند.

شناسه خبر : 13242
تاریخ : 1402/10/14 08:10:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/DtSAtz
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محکومیت #حمله تروریستی #حاج قاسم سلیمانی #شهادت #کرمان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.