آخرین اخبار
مدیر جدید ترمینال و بندر شرکت فراسکو عسلویه منصوب شد
شرکت فراسکو عسلویه در مراسمی با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و سایر کارکنان شرکت، مدیر جدید ترمینال و بندر خود را معرفی کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط‌ عمومی شرکت فراسکو:

 مراسم تکریم و معارفه مدیر ترمینال و بندر شرکت فراسکو عسلویه در مورخه 1402/04/20 با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و سایر کارکنان شرکت فراسکو عسلویه در سالن اجتماعات سایت شرکت در عسلویه برگزار گردید. 

 در ابتدای این مراسم جناب آقای مهندس بخشی مدیر عامل محترم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش­های مهندس چهرازی در مدت تصدی مدیریت بندر و ارج نهادن به زحمات کلیه همکاران به مدیر جدید خیر مقدم گفته و وی را فردی متعهد، خوش فکر و صاحب ایده در این حوزه معرفی نمود.

جناب مهندس بخشی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: "امید است با مدیریت جدید، گامهای خوبی در جهت نیل به اهداف این شرکت برداشته شود." که رضایت همگان در بر داشته باشد.

در قسمت پایانی این مراسم، با اهداء لوح سپاس به مهندس چهرازی ، از زحمات وی در مدت تصدی مدیریت بندر تشکر و تقدیر نمودند و مهندس گنابادی با دریافت حکم مدیریت به عنوان مدیر جدید ترمینال و بندر شرکت‌ فراسکو عسلویه معرفی شد. 

همچنین در این مراسم کاپیتان چهرازی به عنوان مدیر فروش و توسعه بازار شرکت فراسکو عسلویه جهت ادامه همکاری در دفتر تهران معرفی گردیدند.

آرزوی موفقیت در مسئولیتهای جدید را برای هر دو بزرگوار از خداوند متعال خواستاریم.

شناسه خبر : 9560
تاریخ : 1402/4/24 09:09:29
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0N5ync
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #منصوب #فراسکو عسلویه #مدیر جدید ترمینال #بندر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.