آخرین اخبار
مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد: معرفی شورای مشورتی مدیرعامل در حوزه منازل سازمانی مجتمع گاز پارس جنوبی
مدیرمنابع انسانی مجتمع بیان کرد: همسو با ایجاد رویه در راستای پایش و رفع دغدغه های همکاران ساکن، شورای مشورتی مدیرعامل مجتمع در حوزه منازل سازمانی مجتمع راه اندازی و نفرات این شورا معرفی شدند.

بهرام حیدری ضمن تبریک به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه افزود: با توجه به وجود مسائل، دغدغه ها و چالش ها در منازل مسکونی و برای ایجاد یک وحدت رویه در راستای پایش و رفع دغدغه های همکاران ساکن، شورای مشورتی برای این منظور تشکیل گردید.

حیدری در ادامه با اشاره به معرفی اعضای شورای مشورتی عنوان داشت: آقایان کامبیز صفتی، پیام نبهانی، سردار مزارعی، داوود نجفی، سید مهدی ماهر، محمدرضا لاله سنگی و محمد باقر کلی و همچنین خانم ها غفاری، صفایی و جهانگیری در این شورا عضویت خواهند داشت.

حیدری با اشاره به اهم وظایف این شورا تصریح کرد: ارائه نظر مشورتی به مدیرعامل برای بهبود وضعیت کلی شهرک، جمع آوری و مدیریت نیازمندی های شهرک، پی گیری رفع چالش ها و کاستی های شناسایی شده و مطالبات ساکنین محترم از مسئولین ذی ربط از وظایف این شورا می باشد.

وی افزود: اطلاع رسانی پیرامون اقدامات انجام شده به ساکنین محترم شهرک، برگزاری جلسات مستمر برای پیگیری مصوبات و رفع موانع و همچنین اثربخشی اجرای پروژه های اجرا شده در شهرک مسکونی از دیگر وظایف مهم شورای مشورتی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد.

لازم به ذکر است؛ آقایان نبهانی به عنوان رییس  و مزارعی به عنوان دبیر شورای مذکور معرفی گردیدند.

شناسه خبر : 14113
تاریخ : 1402/12/2 07:43:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Zl5QTM
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #منابع انسانی #مجتمع گاز پارس جنوبی #شورای مشورتی #منازل سازمانی #پارس جنوبی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.