آخرین اخبار
مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر: هلال احمر بوشهر به ۱۳۹ نفر امدادرسانی کرد
مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر از انجام ۱۰۱ عملیات امدادی توسط هلال احمر استان بوشهر خبر داد و گفت: در تعطیلات امسال، هلال احمر استان بوشهر به ۱۳۹ مصدوم امدادرسانی کرده است

سید عباس موسوی نژاد روز دوشنبه در بازدید از سواحل استان بوشهر اظهار داشت: امسال نظارت دقیقی بر نحوه خدمات رسانی به مردم و مهمانان نوروزی در نقاط مختلف استان بویژه در سواحل انجام شده و این‌روند تداوم دارد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان بوشهر در تمام ایام تعطیلات در امر خدمات رسانی به مهمانان نوروزی، فعال بوده و کیفیت خدمات نیز رشد محسوسی داشته است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر از انجام ۱۰۱ عملیات امدادی توسط هلال احمر استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در تعطیلات امسال، هلال احمر استان بوشهر به ۱۳۹ مصدوم امدادرسانی کرده است.

احسان ایزدپناه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز با اشاره به انجام ۱۰۱ عملیات امدادی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۱ فروردین ماه اظهار کرد: همه خدمات نوروزی چه بخش امداد و نجات و چه در حوزه امور جوانان به صورت ملی و یکپارچه صورت گرفته است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: طی مدت زمان طرح نوروزی ۲۰ پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه سیار امداد و نجات به ارائه خدمات امدادی پرداخته اند.

وی با اشاره به انتقال ۳۹ مصدوم به مراکز درمانی خاطرنشان کرد: هزار و ۷۴۰ مورد مراجعه حضوری به پایگاه امدادی صورت گرفته است همچنین از مجموع ۱۰۱ حادثه، به ۱۳۹ نفر امدادرسانی شده که ۳۹ مورد توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کرده است.

ایزدپناه تصریح کرد: متأسفانه چهار مورد فوتی در طی این ایام در حادثه گوناگون داشته ایم.

وی با بیان فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در معاونت امور جوانان افزود: پست‌های خدمات بشردوستی این مجموعه از ابتدای طرح به ۱۶۱ هزار و ۸۸۴ مسافر خدمات مختلف ارائه کرده است.

شناسه خبر : 14699
تاریخ : 1403/1/13 13:09:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/kcf1k1
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #هلال احمر #امداد #تعطیلات #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.