آخرین اخبار
مدیر کل امور اشتغال استانداری بوشهر: ۲۵ هزار شغل جدید در سامانه رصد استان بوشهر ثبت شده است
مدیر کل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر از ثبت ۲۵ هزار نفر اشتغال در سامانه رصد تا اول اسفندماه سال جاری در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، ضرغام حیدریه شامگاه پنجشنبه در نشست با مدیران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: در یکسال اخیر در راستای تقویت تولید و احیای واحدهای صنعتی و اقتصادی راکد و نیمه راکد اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد و در سال جاری رشد قابل توجهی داشته ایم.

مدیر کل امور اشتغال و سرمایه ‌گذاری استانداری بوشهر از ثبت ۲۵ هزار نفر اشتغال در سامانه رصد تا اول اسفندماه سال جاری در استان بوشهر خبر داد.

حیدریه تصریح کرد: تعهد اشتغال استان بوشهر در سال جاری ۱۸ هزار و ۳۳۱ نفر بوده که تا کنون برای افزون بر ۲۵ هزار نفر اشتغال در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

مصدق کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز بیان کرد: میزان اشتغال ایجاد شده در سال جاری به نسبت برنامه تدارک دیده شده برای امسال با رشد ۱۳۵ درصدی همراه بوده است.

کشاورزی، با بیان اینکه تعهد اشتغال سال آینده استان ۱۶ هزار و ۱۸۸ نفر است، عنوان کرد: ۳۸ درصد از این اشتغال مربوط به دانش‌آموختگان دانشگاهی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: رصد مناسبی از ظرفیت پذیرش مراکز دولتی و خصوصی برای بکارگیری دانش آموختگان دانشگاهی در استان انجام شده و از ابتدای سال آینده تکلیف همه دستگاه‌ها را در این زمینه مشخص خواهیم کرد.

کشاورزی ادامه داد: برخی اوقات مجموعه‌ای اقدام به بکارگیری جویندگان کار به خصوص از دانش‌آموختگان دانشگاهی می‌کند اما به دلیل ضعف در حوزه اطلاع‌رسانی خیلی از افراد در استان متوجه نمی‌شوند که این نقص نیز در سال آینده برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: برای شناسایی ظرفیت‌ های اشتغال واحدهای صنعتی بزرگ و آموزش مهارتی نیروهای مورد نیاز بخش عمده‌ ای از این صنایع را به شکل میدانی مورد بررسی قرار داده تا بتوان از ظرفیتهای اشتغال آنها استفاده شود.

شناسه خبر : 14526
تاریخ : 1402/12/26 07:29:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fPqbPj
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #اشتغال #سرمایه ‌گذاری #سامانه رصد #ثبت #شغل جدید #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.