آخرین اخبار
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر: پرداخت بالغ بر 1400 میلیارد تومان تسهیلات بانکی جهت رشد تولید در استان بوشهر
مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت بیش از1400 میلیارد تومان تسهیلات به منظور رشد تولید به بنگاه های اقتصادی در استان بوشهر خبرداد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ؛ مهدی صفوی افزود: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی استان بوشهر ، طی یکسال گذشته مجموعا 1420 میلیارد تومان انواع تسهیلات نظیر طرح تبصره 16 ، طرح رونق تولید، طرح تبصره 18 ، راه اندازی مشاغل خانگی ، مصوبات سفر و احیاء واحدهای صنعتی راکد از طریق بانکهای عامل در استان بوشهر پرداخت شده است .

صفوی با اشاره به اولویت قرار دادن حمایت از بنگاههای تولیدی در استان عنوان کرد : طی سالجاری برای  5500  بنگاه اقتصادی در حوزه صنعت،معدن، تجارت و همچنین مشاغل خانگی در زمینه های مختلف کسب و کار،  تسهیلات لازم از طریق بانک های عامل استان پرداخت شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد : در راستای اقدامات متعدد حمایت از بنگاه های اقتصادی ، برگزاری جلسات مستمرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ، بازدید های میدانی از واحد های صنعتی با حضور مسئولین اجرایی مرتبط ، تشکیل جلسات ویژه برای هر بنگاه تولیدی مشکل دار با حضور مسئولین استانی و کشوری و سایر موارد به منظور فعال نمودن واحدهای راکد، ایجاد و توسعه واحد تولیدی ، راه اندازی کسب و کار در حوزه مشاغل خانگی انجام گرفته است. 

شناسه خبر : 14361
تاریخ : 1402/12/19 09:16:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Yt0kGC
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #اداره کل صمت #صنعت #معدن #تجارت #تسهیلات بانکی #بنگاه های اقتصادی #رشد #تولید #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.