گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر: 2 زمین به زمین‌های چمن فوتبال بوشهر اضافه می‌شود
مدیرکل ورزش استان بوشهرگفت: برای توسعه زمین‌های فوتبال اقدامات مهمی انجام شده 2 زمین به زمین‌های چمن فوتبال اضافه می‌شود

به گزارش دریاکنار؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه مجمع فوتبال استان به‌صورت مطلوب تشکیل و برگزار شد خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با این اراده‌‌ای که وجود دارد و نگاهی که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برای ارتقای فوتبال استان دارد توجه ویژه‌ای برای حل مشکلات و توسعه زیرساخت‌ها دارد.

جمالی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی در جام ملتها به حضور 3 بازیکن بوشهری در ترکیب تیم ملی اشاره کرد و گفت: در بخش استعدادها ما فوران بازیکن داریم این یعنی در بخش استعداد یابی،برنامه ریزی برای آموزش و تیم های پایه باید ویژه کار کنیم

. وی ادامه داد: اداره کل و هیات فوتبال در حال حاضر تعامل خوبی دارند اما انتظارات ما از هیات فوتبال در بخش های مختلف برای ارتقا و توسعه ی این ورزش مردمی در استان هم در جای خود پیگیری می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در این چند ماه بیشترین کمکهای مالی به تیمهای فوتبال استان در رده های مختلف کرده ایم که بی سابقه بوده است و از فدراسیون هم در خواست داریم نگاه ویژه ای به فوتبال استان داشته باشد چرا که نگاه مردم استان ما و علاقه مندی و تاریخ فوتبال ما نیز ویژه است و آرزوهای بزرگتری برای توسعه ی فوتبالمان داریم.

یاسر جمالی یکی از مشکلات مهم را زیرساخت‌های هتلینگ دانست و بیان کرد: تلاش می‌شود با هماهنگی‌های لازم زمینه برطرف شدن این مشکل فراهم شود.

وی با اشاره به ظرفیت بوشهر در عرصه فوتبال گفت: با توجه به این ظرفیت بوشهر و تقاضای موجود باید بر اساس این توانمندی زمین‌های فوتبال توسعه داده شود

. مدیرکل ورزش استان بوشهر اضافه کرد: برای توسعه زمین‌های فوتبال اقدامات مهمی انجام شده 2 زمین به زمین‌های چمن فوتبال اضافه می‌شود.

امیرحسین محتشم با 27 رأی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد در این مجمع پس از پایان رأی‌گیری، امیرحسین محتشم با 27 رأی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

همچنین زهره خلیفه با 23 رأی به عنوان نایب‌رئیس بانوان هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد. شهرام سلیمی‌فرد با 25 رأی به عنوان نماینده هیئت و عضو هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان بوشهر انتخاب شد.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

شناسه خبر : 13470
تاریخ : 1402/10/26 12:20:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yzmpLJ
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #ورزش و جوانان #زمین‌های چمن #فوتبال #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.