آخرین اخبار
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران: از مسئولیت‌های اجتماعی زیر ساخت های ورزش استان تقویت خواهد شد
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: از مسئولیت‌های اجتماعی این صنایع در عرصه توجه به زیرساخت‌ها و نیازهای مردم در مناطق شهری و روستایی در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران وجود 13 پالایشگاه گاز، 24 مجتمع پتروشیمی و تأسیسات مهم در حوزه نفت و صادرات را از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر دانست و اظهار کرد: مسئولیت‌های اجتماعی این صنایع در عرصه توجه به زیرساخت‌ها و نیازهای مردم در مناطق شهری و روستایی در اولویت قرار گرفته است.

عباس غریبی اضافه کرد: بر همین اساس می طلبد تاسیاسات نفتی، گازی و پتروشیمی توجه ویژه ای به مسوولیت های اجتماعی خود در مناطق پیرامونی داشته باشند.

وی افزود: باتوجه به اینکه توسعه متوازن در مناطق پیرامونی شرکت ها و تاسیسات نفت ، گاز و پتروشیمی از ضرورت هایی است که منجر به تعامل و همراهی مردم و امنیت آفرینی می شود شرکت پایانه های مواد نفتی ایران خود را ملزم به تقویت زیرساخت ها در بخش های مختلف آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و درمانی می‌داند.

غریبی یادآورشد: در همین راستا برای نخستین بار المپیاد ورزشی مدیران شرکت ملی نفت گروه سنی 45 تا 60 سال با شرکت 500 ورزشکار به میزبانی بوشهر برگزارشد.

وی اضافه کرد:فعالیت در حوزه ورزش قهرمانی نیز و حمایت از قهرمان و هیات های ورزشی نیز از اولویت های شر کت پایانه های نفتی ایران است.

شناسه خبر : 13501
تاریخ : 1402/10/28 10:02:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fKJ1o6
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #شرکت پایانه های نفتی ایران #مسئولیت‌های اجتماعی #زیر ساخت های ورزش #تقویت #مناطق شهری و روستایی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.