آخرین اخبار
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی: حضور پرشور و گسترده کارکنان و جهادگران سنگر اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی پای صندوق‌های رای در روز ۱۱ اسفند یک حرکت بزرگ و ارزشمند خواهد بود
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: برای حفظ و آبیاری درخت تناور نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور پرشور کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در پای صندوق های رای، یک حرکت بزرگ و ماندگار به ثبت خواهد رسید.

به گزارش دریاکنار و نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، در جلسه پشتیبانی و تولید مجتمع گاز پارس جنوبی  که با حضور مدیران ستادی و پالایشگاهی برگزار شد، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه عنوان داشت: کارکنان و متخصصان جبهه اقتصادی در بزرگترین پایتخت تولید گاز کشور برای حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یازدهم اسفند همه پای صندوق های رای حاضر خواهند شد‌.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به حضور میلیونی و تاریخی مردم کشور در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن بیان کرد: جشن باشکوه و حضور ارزشمند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را باید به یازدهم اسفند گره بزنیم و همه پای صندوق های رای حاضر شویم و به جلب مشارکت حداکثری کمک کنیم.

شناسه خبر : 13949
تاریخ : 1402/11/25 07:02:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/I68oRQ
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #انتخابات #صندوق‌های رای #عسلویه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.