آخرین اخبار
مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان: جشنواره آواها و نواهای مناطق سردسیری در رمون زمینه ای برای برگزاری جشنواره طبیعت گردی است
ناصر احمدیوسفی گفت: جشنواره عشایر و روستا می تواند زمینه ای برای برگزاری جشنواره طبیعت گردی و گردشگری در جیرفت باشد.

ناصر احمدیوسفی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره آواها و نواهای مناطق سردسیری جنوب کرمان، گفت: شهرستان جیرفت به لحاظ تنوع اقلیمی دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و یکی از جاذبه های گردشگری این شهرستان طبیعت زیبا و بکر منطقه رمون می باشد.

مدیرکل امور عشایری جنوب کرمان ابراز کرد: جشنواره عشایر و روستا می تواند زمینه ای برای برگزاری جشنواره طبیعت گردی و گردشگری در جیرفت باشد.

وی تصریح کرد: لازمه برگزاری جشنواره طبیعت گردی و گردشگری در جیرفت، استفاده از ظرفیت های مردمی است و چرا که تجربه ثابت کرده هر کجا مردم پای کار آمدند موفقیت حاصل شده است.

 احمدیوسفی اظهار کرد: جشنواره عشایر و روستا با حضور فعالان فرهنگی و هنری جنوب کرمان و زنان عشایر و روستایی که در حوزه صنایع دستی فعال هستند، برگزار می شود.

 وی اظهار کرد: از آنجایی که به دلیل بُعد مسافت دسترسی مردم رمون ادارات مرکز شهرستان جیرفت آسان نیست برپایی میز خدمت دستگاه های اجرایی شهرستان در حاشیه جشنواره عشایر و روستا می تواند گره گشای مشکلات مردم این منطقه باشد.

شناسه خبر : 14754
تاریخ : 1403/1/17 11:32:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/meeORK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ناصر احمدیوسفی #رمون #امور عشایری

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.