آخرین اخبار
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد: الحاق یک فروند شناور ناجی ۲.۵ میلیون یورویی به ناوگان دریایی بنادر
بوشهرمدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک فروند شناور ناجی با اعتبار بیش از ۲.۵ میلیون یورو به ناوگان دریایی استان بوشهر اضافه شد

به گزارش دریاکنار و نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با الحاق یک فروند شناور ناجی به ناوگان دریایی استان، اکنون شمار شناورهای جستوجو و نجات دریایی اداره کل به هفت فروند افزایش یافته است.

به گفته محمد شکیبی نسب ، بدنه این شناور فلزی از جنس آلومینیوم، طول آن ۲۰ متر و سرعت آن ۴۰ گره دریایی است.

وی افزود: این شناور تا پیش از راه‌اندازی ایستگاه لاور ساحلی در بندر بوشهر و در صورت نیاز در سایر بنادر استان بتناسب نیاز عملیاتی استقرار خواهد یافت. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با فعالیت شناور ناجی در بندر لاور ساحلی توان و بُرد عملیاتی اداره کل در منطقه حساس و پرخطر راس مطاف و فراساحلی مجاور افزایش می‌یاید.

شکیبی نسب خاطر نشان کرد: اکنون در مجموع ۶ مرکز جستوجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در بنادر عسلویه، دیر، محمدعامری، بوشهر، خارگ و دیلم فعال هستند

شناسه خبر : 14631
تاریخ : 1403/1/4 19:10:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/iXg4u2
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شناور #بنادر و دریانوردی #ناوگان #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.