آخرین اخبار
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر: 11 اسفند جلوه‌ی حماسه‌پردازی دلاورانه‌ی بوشهری‌ها در میدان تصمیم‌سازی است
حجت‌الاسلام قادری در آستانه برگزاری انتخابات 11 اسفند با صدور پیامی از آحاد جامعه و به ویژه هم‌استانی‌ها برای حضور گسترده در انتخابات دعوت به عمل آورد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، 9 اسفند 1402 در پیام دعوت از اقشار مختلف مردم جهت حضور در انتخابات 11 اسفند گفت: انتخابات بستری برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مردم است که برای تأثیر مهمی در ساخت آینده کشور و ایجاد ایرانی آباد دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی اگر در مقاطعی کند بوده و یا اهدافش با اهداف والای ملت هماهنگ نبوده، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی در بهبود شرایط و نزدیک شدن به وضعیت مطلوب داشته است.

وی با بیان اینکه مردم بوشهر همیشه حضور پررنگی در تعیین سرنوشت میهن اسلامی داشته‌اند، افزود: در طی این ۵۰۰ سال اخیر، حماسه‌سازی‌ها و حماسه‌پردازی‌های مردم بوشهر از نهضت میرمهنا گرفته تا ۴ دوره مقابله با استعمار پیر انگلیس و در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داشته است.

حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: این استان مردان مردی را داشته که همیشه دلاورانه حماسه‌پردازی کرده‌ و نشان داده‌اند که بوشهر و بوشهری در سرنوشت ایران اسلامی و در میدان تصمیم‌سازی فعال و کنشگر هستند و تأثیر ویژه‌ای دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: تاریخ شاهد جلوه‌ای دیگر از این حماسه‌پردازی‌ها و این حضور پررنگ شما خواهد بود و تصویری ماندگار و زیبا از حضور پررنگ بوشهری‌ها را در انتخابات ۱۱ اسفند نظاره خواهیم کرد.

وی در خاتمه سخنان خود بار دیگر بر لزوم دعوت از همه هم میهنان و به ویژه هم استانی‌ها جهت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اضافه کرد: هم خود شرکت می‌کنیم و هم تک تک عزیزان و نزدیکان و کسانی که می‌شناسیم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت ‌کنیم.

شناسه خبر : 14263
تاریخ : 1402/12/11 13:59:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MN0dbd
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تبلیغات #رای #انتخابات #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.