آخرین اخبار
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان: آزمون ورود به حرفه مهندسان، معماران تجربی و کاردان‌های فنی در ۷۱ شهر برگزار می‌شود
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، خبر داد و گفت: این دوره از آزمون‌ها به شکل تستی و برای مهندسان، معماران تجربی وکاردان‌های فنی تدارک دیده شده است.

حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی وکنترل ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از برگزار آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و معماران تجربی طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ماه در سراسر کشور خبر داد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اشاره به اینکه این دوره از آزمون‌ها به شکل تستی و در ۷۱ شهر و ۹۲ حوزه امتحانی برگزار می‌شود، گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی برای صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا، کاردان‌های فنی در ۶ رشته و معماران تجربی برگزار خواهد شد. همچنین، در این دوره، آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی و دو آزمون تخصصی شامل طرح و اجرای گود، پی و سازه، و ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی نیز برگزار می‌شود.

مانی‌فر ادامه داد: در این دوره از آزمون‌ها در مجموعه حدود ۱۶۴ هزار مهندس، یکهزار و ۲۰۰ کاردان و یک‌هزار نفر معمار تجربی شرکت کرده‌اند.

شناسه خبر : 8004
تاریخ : 1402/2/27 07:45:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vyCdoA
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آزمون ورود به حرفه مهندسان #رشته مهندسی #اجرای بهسازی #نظارت و اجرا #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.