گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مدیرکل زندان‌های استان بوشهر: حرفه‌آموزی در زندان، باعث بازسازی شخصیت زندانیان می‌شود
سانگر ، مسئول ارزیابی عملکرد استانهای بنیاد تعاون زندانیان کشور ، در معیت مدیرکل زندانهای استان با حضور در زندان مرکزی بوشهر ، از فضای کارگاهها و مراکز آموزشهای فنی و حرفه ای در بخش مردان و بانوان بازدید کرد .

به گزارش دریاکنار و نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،مسئول ارزیابی عملکرد استانهای بنیاد تعاون زندانیان کشور ، اشتغال زایی زندانیان را راهکاری مناسب برای فراگیری حرفه و شغل در دوران محکومیت و زمینه ساز عدم برگشت مجدد مجرمین به زندان عنوان و بر حضور بخش خصوصی و تنوع بخشی به حرفه های مختلف تاکید کرد .

سید محتشم حسینی ، مدیر کل زندانهای استان نیز در این خصوص عنوان کرد : با توجه به تاثیرات ایجاد شغل و درآمد بر کاهش مشکلات زندانیان و خانواده آنها و به تبع آن کاهش ارتکاب مجدد جرم ، باید با جذب سرمایه و توان و ظرفیت های سرمایه گذاران سطح جامعه و کارآفرینان به توسعه آن کمک کرد .

وی همچنین با استقبال از هر طرح و برنامه جهت اشتغال زایی زندانیان اضافه کرد : حرفه آموزی و اشتغال در زندان ، باعث بازسازی شخصیت زندانیان می شود و تقویت توانمندی و امیدوار کردن زندانیان امری واجب و ضروری است .

شناسه خبر : 9485
تاریخ : 1402/4/21 12:22:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zKDBD4
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #اداره کل زندان های استان بوشهر #بنیاد تعاون زندانیان کشور #مراکز آموزشهای فنی و حرفه ای #اشتغال زایی زندانیان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.