آخرین اخبار
مدیریت و توازن کارکنان جدیدالاستخدام از جوانب مختلف در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی اجرایی می گردد
احمد باهوش، در نشست ساختار سازمانی جدید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه به جذب و استخدام نیروهای جدید ( گروه الف، بند دال، بند واو و جذب سراسری ) در مجتمع گاز پارس جنوبی، یک توازن نیرو از منظر کیفی در پالایشگاه‌های مجتمع پیاده سازی خواهد شد

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از  روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، در نشست ساختار سازمانی جدید مجتمع گاز پارس جنوبی در روز یکشنبه ( 24 مهرماه) که با حضور مدیران ستادی و پالایشگاهی برگزار شد بیان کرد: در ساختار جدید مجتمع خط قرمز و اولویت نخست پالایشگاه‌های مجتمع خواهند بود که در این خصوص طبق اصول و مقررات گام بر خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تشکیل یک کارگروه و هسته مرکزی، همسو با پیگیری‌های تخصصی مسائل مهم در حوزه ساختار سازمانی جدید می‌تواند مسیر را هموارتر نماید.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: اکنون نقشه راه مشخص شده و با همدلی و همیاری تمام مدیران پالایشگاهی و ستادی توازن در جهت ساختار سازمانی جدید باید اجرایی و پیاده‌سازی شود.

باهوش عنوان داشت: با شناسایی کامل شاخص‌ها و بر اساس همین موضوع،‌ نیروهای جدید در بین پالایشگاه‌های مجتمع به‌‌کارگیری خواهند شد و بحث آموزش باید به صورت شایسته اجرایی گردد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تاکید کرد: باید زیرساخت های لازم و خدمات دهی برای رفاه و آسایش نیروهای جدید در نظر گرفته شود و امیدواریم با اقدامات شایسته از این مرحله با موفقیت عبور نماییم.

شناسه خبر : 3747
تاریخ : 1401/7/26 02:35:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Qnztrn
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #استخدام نیرو جدید #مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.