آخرین اخبار
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در استان بوشهر برگزار شد
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، به همراه آیین معنوی و روحانی دعای جوشن کبیر، ذکر استغفار و قرآن به سرگرفتن شامگاه یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در استان بوشهر برگزار شد

مومنان و عاشقان بوشهری‌ها در شب بیست ویکم ماه رمضان با قرآن‌های بر سر افراشته دست های خود را به آسمان بلند کرده و با سردادن ندای «العفو العفو» بندگی و تواضع را به درگاه ابدیت عرضه کردند.

همچنین با حضور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برنامه عزاداری و سوگواری در وصف شهادت مظلومانه امام علی (ع) صورت گرفت.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم استان بوشهر عشق و ارادت بسیار زیادی به ائمه اطهار علیه‌السلام دارند و در این مراسم و برنامه‌های حضوری گسترده و باشکوه دارند.

نوشاد نوشادی اضافه کرد: امشب و در شب شهادت حضرت علی علیه‌السلام مراسم عزاداری در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد که مردمی حضوری گسترده در این این مراسم داشتند.

وی بیان کرد: مراسم احیای شب‌های قدر با حضور اقشار و گروه‌های مختلف مردم در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و هیئت‌های شهرها و روستاهای استان بوشهر برگزار شد.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان بوشهر ادامه داد: در نقاط مختلف استان برنامه‌هایی همچون دعاخوانی، مناجات خوانی، تلاوت و تفسیر قرآن کریم، مداحی، سخنرانی، عزاداری و اعمال ویژه لیالی قدر برگزار شد.

نوشادی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری و احیای شب‌های قدر به صورت مردمی برگزار می‌شود تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ویژه ایام شهادت حضرت علی (ع)در استان سینه‌زنی سنتی بوشهری است./صداو سیما

شناسه خبر : 14697
تاریخ : 1403/1/13 13:02:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qQ3w7q
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شب بیست و یکم #رمضان #شب قدر #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.