گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مراسم تجلیل از خیرین کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیّر برگزار شد.
مراسم تجلیل از خیرین و حامیان طرح اکرام با حضور ۱۵۰ نفر از فرزندان معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیّر در سالن اجتماعات شهرداری دوراهک برگزار شد .

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان دیّر در این مراسم از همکاری و همراهی همه خیرین و نیکوکاران که در زمینه کمک به نیازمندان فعالیت دارند تقدیر و تشکر کرد و گفت : بی شک خیرین بعنوان یک ظرفیت بزرگ انسان دوستانه بدون هیچ گونه چشمداشتی از تمکن مالی خود در راستای خدمت به جامعه استفاده می کنند.

سید علی حسینی افزود : شرکت پتروشیمی پردیس در جهت ارائه خدمات به مردم منطقه و همسو با رسالت این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدام به کمک‌های حمایتی از محرومین و ایتام شهرستان داشته است که جزو شرکت های پیشگام و پیشقدم بوده است.

‌در این مراسم تعدادی از هنرمندان به اجرای برنامه های متنوع و شاد پرداختند و در پایان نیز توسط مسولین از تعدادی خیرین تقدیر شد .

 

 

 

 

 

شناسه خبر : 14231
تاریخ : 1402/12/10 06:54:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mt5Yf5
نویسنده خبر :
X

🔶الهام میرزائی زاده
🔹روزنامه نگار
🔹کارشناسی اقتصاد بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر 
🔹عضو صندوق هنر وزارت در کشور
🔹دبیرکمیته عضویت انجمن روزنامه نگاران و خبرنگاران استان بوشهر 
🔹مشاور رسانه ای شورا و شهرداری بندر دیر

برچسب ها #تجلیل #خیرین #کمیته امداد #طرح اکرام #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.