آخرین اخبار
مراسم رسالت بسیج فرهنگیان درمنظومه انقلاب اسلامی باحضور فرماندار بوشهر درسالن مدرسه شهید بهشتی برگزار شد
صالح رحیمی فرماندار بوشهر ضمن اشاره به اهمیت روایت گری و جهاد تبیین توسط معلمان در راستای شناساندن دستاورد های انقلاب اسلامی ، وظیفه اصلی بسیج فرهنگیان را تربیت معلمان کارآمد و انقلابی عنوان کرد.

به گزارش دریاکنار؛ فرماندار بوشهر،بسیج را واژه ای مسما و قدرتی توانا برای تحقق اهداف اصیل و نوین انقلاب اسلامی ایران می توان نام برد که در شرایط و مقتضیات زمان ایفاگر نقش های مختلف در جامعه است.
وی افزود: امروز رسالت بزرگ تربیت نوجوانان و جوانان کشور بر عهده آموزش و پرورش است و لذا رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی با حضور بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش تجلی می کند.

وی ادامه داد: اکنون جنگ ترکیبی اصلی ترین هدف دشمن برای نابود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ امروزه نیاز جنگ ترکیبی، معلمانی با دانش سواد رسانه ای بالا است که در این راستا ارتقا معلمان متدین و انقلابی می تواند راه حل خوبی برای این مشکل باشد.

رحیمی فرمانداربوشهر اظهارداشت: امروزه وظیفه ی بسیج فرهنگیان، تربیت معلمان کار آمد و انقلابی است. انتظار ما از آموزش و پرورش حمایت از بسیج است همانطور که تاکنون ادامه داشته است.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب، بیان کرد: از روشنگری نباید غافل شد. دستاوردهای بسیار مهم در کشور داریم که باید تبیین شوند که در این راستا بحث اردوهای راهیان پیشرفت مطرح است که وظیفه اصلی معلمان در این اردوها، روایت گری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه اول خود با دشمنان مبارزه کرد و مدیران نمونه ای تربیت کرد. هادیان و مبلغان سیاسی باید جهاد تبیین را جدی بگیرند.
درپایان فرماندار بوشهر مشارکت مردم را مهم ترین اصل در انتخابات برشمرد و ادامه داد: حضور مردم نماد اقتدار ملی و خنثی کننده خدعه و نیرنگ شوم دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است/

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری بوشهر

شناسه خبر : 13838
تاریخ : 1402/11/21 06:11:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PGeu0C
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #فرماندار بوشهر #صالح رحیمی #بسیج فرهنگیان #مدرسه شهید بهشتی #جهاد تبیین #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.