آخرین اخبار
انتصاب عیسی نوشاد بعنوان سرپرست توسعه حل اختلاف استان بوشهر
آیین معارفه سرپرست جدید توسعه حل اختلاف استان بوشهر با حضور مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر و رئیس حفاظت و اطلاعات کل دادگستری استان بوشهر در مجتمع مرکزی شورای حل اختلاف بوشهر برگزار گردید .

مهدی مهر انگیز ،رئیس کل دادگستری استان بوشهر در  جمع قضات ،اعضا و کارکنان مجتمع مرکزی توسعه حل اختلاف استان بوشهر، ضمن  تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تشکر از زحمات  مجموعه شوراهای حل اختلاف استان گفت:  صلح و سازش در جامعه اهمیت بسیار بالایی دارد که در این راستا  می طلبد کارکنان این مجموعه  تلاش بیشتری را بکار گیرند تا موجبات افزایش صلح و سازس در پرونده ها در استان در استان را فراهم آورند .

وی در ادامه خدمت رسانی به مردم را از اولویت های دستگاه قضایی دانست وگفت : می بایست  کلیه همکاران قضایی و اداری موضوع   تکریم ارباب رجوع رامهم دانسته و سرلوحه کار خود قرار دهند.

مهرانگیز با تاکید بر گسترش فرهنگ صلح و سازش و تلاش بیشتر برای برقرای مصالحه و حل و فصل اختلافات بین طرفین پرونده‌ها، افزود: در راستای کاهش ورودی پرونده‌ها و حتی کاهش جمعیت کیفری می توان  از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در شوراهای حل اختلاف، نهادها و معتمدان استفاده کرد تا اینگونه پرونده‌ها به سرانجام رسند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان این مراسم از کلیه واحد های شورای حل اختلاف  بوشهر بازدید نمود و با همکاران از نزدیک دیدار و مسائل و مشکلات آنها  را مورد استماع قرار داد  و در همین راستا ، روند کار و نحوه رسیدگی به پرونده ها در شعب را مورد بررسی قرار داد و توصیه های لازم جهت ارتقا رسیدگی ها و افزایش مصالحه ارائه کردند .

در این آیین عیسی نوشاد به عنوان سرپرست توسعه حل اختلاف استان بوشهر معرفی گردید .

شناسه خبر : 14097
تاریخ : 1402/12/1 11:59:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/g7RcGJ
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #معارفه #سرپرست جدید #توسعه #حل اختلاف #استان بوشهر #مهدی مهرانگیز #رئیس کل دادگستری #رئیس حفاظت و اطلاعات #شورای حل اختلاف #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.