آخرین اخبار
مراسم یادبود زنده یاد حسین دهقان برگزار می‌شود
مراسم یادبود زنده یاد حسین دهقان خبرنگار و مجری بوشهری در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مراسم یادبود زنده یاد حسین دهقان خبرنگار و مجری بوشهری با حضور هنرجویان، خانواده، دوستان و همکاران آن مرحوم در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر که مکان برگزاری کلاس های آن زنده یاد بود، برگزار می‌شود.

این مراسم یادبود با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و به همت موسسه مهان بوشهر و هنرجویان زنده یاد استاد حسین دهقان چهارشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار میگردد.

حسین دهقان خبرنگار مجرب صدا و سیمای مرکز بوشهر، پس از اجرای یادواره شهدا در شهرستان جم عازم شهر بوشهر بود که در سانحه تصادف در حوالی سه راه گادوی شهر اهرم جان باخت.

وی کارمند نیروگاه برق گناوه بود و چندین سال به عنوان خبرنگار و مجری با صدا و سیمای مرکز بوشهر همکاری داشت.

او همچنین از مجریان موفق صحنه در استان به شمار می‌آمد و در زمینه‌های خبرنگاری و اجرای صحنه در جشنواره‌های استانی و ملی چندین مقام کسب کرده بود.

دیپلم افتخار، چکاوک سیمین و میکروفن طلایی مجری برتر صحنه کشور در هشتمین جشنواره مجریان و هنرمندان صحنه کشور در مشهد سال ۱۳۹۷ و آخرین آن‌ها نیز دریافت عنوان خبرنگار برتر در جشنواره رسانه‌ای "ابوذر" نام برد.

حسین دهقان متولد سال ۱۳۶۸ و اهل شهرستان دشتستان و دارای دو فرزند بود.

شناسه خبر : 7174
تاریخ : 1402/1/29 12:38:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PDXJYo
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مراسم یادبود #حسین دهقان #خبرنگار #فرهنگ و ارشاد #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.