آخرین اخبار
مراکز جهاد کشاورزی استان بوشهر نوسازی شدند
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در نیمه اول سال جاری، مراکز جهاد کشاورزی استان بوشهر نوسازی و بازسازی شدند.

شهریار مرشدی اظهار داشت: با توجه به نقش اساسی و کلیدی مراکز جهاد کشاورزی در تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی و ایجاد توسعه پایدار در مناطق روستایی استان نیاز به نوسازی و مرمت و تجهیز مراکز بشدت احساس می‌شد که در سال جاری مراکز استان مورد تعمیر و نوسازی قرار گرفتند و تجهیزات اساسی برای مراکز تهیه و توزیع شد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان افزود: مراکز محل کار مروجین پهنه‌های تولیدی استان و محل مراجعه کشاورزان پر تلاش استان هستند ولی سال‌ها طرح نوسازی و تجهیز مراکز به فراموشی سپرده شده بود.

وی ادامه داد: موفق شدیم با اجرای طرح نوسازی و تهیه تجهیزات مراکز که طبق نیاز سنجی و تعیین اولویت‌ها ویژه هر مرکز تهیه شده بود مکانی مناسب برای فعالیت مروجین پهنه‌های تولیدی فراهم و اجرای این طرح باعث افزایش انگیزه مروجین جهت تحقق اهداف سازمانی شود.

مرشدی بیان کرد: مراکز جهاد کشاورزی نوک‌پیکان فعالیت‌های تولیدی بخش کشاورزی هستند و بیش از پیش باید مورد توجه و حمایت همه جانبه قرار گیرند که اجرای این طرح باعث افزایش انگیزه مروجین پهنه‌های تولیدی شاغل در مراکز را فراهم ساخته است.

شناسه خبر : 10832
تاریخ : 1402/6/14 14:01:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pitWfZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جهاد کشاورزی #نوسازی #کشاورزی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.