آخرین اخبار
مربی تیم ملی کایاک جوانان و امید: با برنامه و با اهداف بلندمدت کار می‌کنیم/ برای تیم ملی پشتوانه می‌سازیم
مربی تیم ملی کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان گفت: هدف‌های بلندمدت و بزرگی داریم و خوشبختانه تیم یک دست و با انگیزه‌ای تشکیل شده که حتما روز‌های روشنی را در پیش خواهد داشت.

رضا رئیسی، مربی تیم ملی کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان که تمیش این روز‌های اردوی آمادگی خود را در بوشهر پشت سر می‌گذارد در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: اردوی بسیار خوبی در بوشهر داشتیم و همه چیز اینجا با میزبانی خوب هیئت استان کامل بود. خوشحالم که تیم زیر ۲۳ سال و جوانان در بوشهر کار خود را آغاز کرد و علیرغم اینکه در اکثر کشور هوا سرد بود بچه‌های ما یک اردوی کامل در بهترین شرایط را داشتند.

وی درباره شرایط تیم کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان بیان کرد: تیم خوبی تشکیل شده و ورزشکاران خوبی در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان داریم. البته اگر چند ورزشکار جوانان در رده سنی مناسب به تیم اضافه شود بهتر خواهد بود. هدف اصلی و مهم ما ساختن یک پشتوانه خوب برای تیم ملی بزرگسالان است. برنامه‌ریزی که داریم با هماهنگی فدراسیون برای بازی‌های آسیایی آینده و انتخابی المپیک ۴ سال بعد است که حتما با این نفرات و شرایط می‌توانیم تیم کایاک قدرتمندی داشته باشیم.

رئیسی با تقدیر از نگاه مثبت رئیس فدراسیون نسبت به تیم‌های رده‌های سنی گفت: اینکه با تمرکز و به صورت جداگانه در رده‌های سنی پایه کار می‌کنیم بسیار ارزشمند است و حتما نتایج خوبی در پی خواهد داشت. همین نفرات تیم ما پیش از این در کنار بزرگسالان تمرین می‌کردند، اما حالا با تمرکز بیشتر به صورت اختصاصی روی آن‌ها کار می‌شود و این مسئله هم کیفیت تیم را بالا می‌برد و هم باعث ایجاد انگیزه در جوانان می‌شود تا با انرژی بیشتری کار کنند و بتوانند خود را به سطح تیم ملی برسانند.

مربی تیم ملی کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان اظهار کرد: سال آینده ۲ مسابقه مهم در رده سنی تیم ما برگزار می‌شود. یکی قهرمانی آسیا تایلند و دیگری قهرمانی جهان بلغارستان. درست است که هدف ما بلندمدت و برای المپیک است، اما حضور در رقابت‌های این‌چنینی هم محکی نسبت به کار‌های انجام شده است و هم تجربه و انگیزه بچه‌ها را بالا می‌برد. امیدوارم این شرایط فراهم شود که بتوانیم در هر دو مسابقه حضور داشته باشیم.

رئیسی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که در رده سنی پایه حمایت فدراسیون را در کنار خود داریم و باید از هیئت قایقرانی بوشهر هم تشکر کنم که در اولین قدم‌ها ما را همراهی کرد. من پیش از این تجربه کار کردن با تیم‌های رده پایه را دارم و خودم هم زمانی در این سنین بهترین نتایج را گرفتم. امیدوارم این تجربیات را به بهترین نحو در اختیار جوانان قرار دهم و در کنار فدراسیون و دیگر حامیان بتوانیم پشتوانه قدرتمندی برای کایاک ایران بسازیم.

 

منبع: خبرگزاری میزان

شناسه خبر : 14318
تاریخ : 1402/12/15 12:36:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/g5zhf0
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #تیم ملی #کایاک جوانان و امید #ورزش #اردوی آمادگی #فدراسیون قایقرانی #ورزشکاران #قایقرانی #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.